Alla inlägg under november 2013

Av Felle - 22 november 2013 19:58

Tjabba alla gooingar!

 

Zorry att jag har varit så oaktiv. Det har varit mycket med livet, skolan och dylikt.

Hursomhelst, jag är nu tillbaka och ni har "äntligen" något att läsa när ni har dödstråkigt. Inte för att ni får mindre dödstråkigt då, men...

 

 

Till projektet!


Så, eftersom jag har världens minecraft-sug efter mitt "månadslånga" uppehåll så har jag tagit mig an ett projekt. Man kan ju då säga att projektet är en liten smule skit-enormt.

 

Jag ska nämligen bygga en medeltidsstad.


Projektet är redan påbörjat lite och på ungefär två och en halv timme har jag hunnit spåna fram en design på muren och börjat på ett stall.

 

Här är då designen på "The Great Wall". Tog ett jävla bra tag, men jag blev ganska nöjd.

 

Och här är då början på stalldesignen. Har lite kris med hur jag ska få till "medeltidiga" gatlyktor, så gjorde bara en fence med en torch på. Ge gärna tips!

 

Nämen då ska väl jag dra och fortsätta, ev. skypa lite med http://fotokillen.bloggplatsen.se (Wille, alltså)

 

Tagga ridning och quiz imorron ;)

 

Hare gött!

 

//Felle

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjabba och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva av mig och visa upp creationer. Har du tur kan du även få ta del utav mina "rants" ibland.
Kolla min presentation för mer om mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards